Schoolleiding

Gymnasium Trevianum

Gymnasium Trevianum is een school waar leerlingen met veel plezier en met inzet de uitdaging aangaan om het beste uit zichzelf te halen. Een hecht team van medewerkers staat de leerlingen ter beschikking om (zeer) goede resultaten te behalen. Dat geldt natuurlijk voor de schoolprestaties maar ook voor brede ontplooiing en maatschappelijke en culturele vorming.

Leren is een van de mooiste dingen die je kunt doen. Als je plezier beleeft aan leren, als je nieuwsgierig bent en van uitdagende opdrachten houdt dan is het gymnasium de juiste plek voor jou.

Toelatingseisen

Een leerling is toelaatbaar tot de eerste klas gymnasium op grond van het passende advies van de basisschool. Dit advies is gebaseerd op de volgende criteria:

1. gegevens uit het leerlingvolgsysteem (LVS). Deze zijn het resultaat van een meerjarige peiling door de basisschool en hebben betrekking op de onderdelen begrijpend lezen, spelling en rekenen.
  2. het leerlingprofiel, werkhouding, niveau/intellectuele capaciteiten en vaardigheden.

Een leerling die wil kiezen voor gymnasium, moet voldoen aan de volgende eis:
advies basisschool: atheneum/gymnasium, gymnasium, vwo

Schoolleiding

Directeur gymnasium

dhr. V. Westerwoudt, v.westerwoudt@trevianum.nl

Teamleiders

gymnasium klas 1, 2 en 3 mw. drs. M.A.J. van den Nieuwenhof ma.nieuwenhof@trevianum.nl
gymnasium klas 4, 5 en 6 mw. B. Balendonck b.balendonck@trevianum.nl
Trevianum Scholengroep